Söndag 10 april!!

Nu kan jag skriva fritt om de.. Haft mkt o planera sista tiden.. Dels med våran utredning och vi kände att för att vi skulle ha lite o se fram emot o inte bara en jobbig period så bestämde vi oss för att vi skulle gifta oss i smyg.. Så i fredags den 8 april kl. 16 sa jag JA!!!! till MIN man Jonathan Björk :)
Ingen visste alltså om detta förutom våra vittnen.. Vi gifte oss ute på Höganloft här i Tranås.. Fin utsikt över hela stan, dock blåste det storm.. Men solen var framme o lyste på oss :)

På kvällen var det dags att ringa föräldrarna så dom fick veta.. Några blev mer glada än dom andra, men de var våran dag, så vi tänkte inte bry oss, vi gick ut istället och åt mat och drack lite gott.. och på natten när vi kom hem åt vi mera tårta :) Var så gott så.. Fick senare på lördagen ett blombud som mina föräldrar hade skickat, på kvällen var vi till svärmor och dom fick fira oss lite, då firade vi med att skåla i champagne :P

Vi fick även god mat av dom, och efterrätt :) Vi spelade även Wii Sport med Filippa :)
När vi skulle hem så bjöd svärmor på taxin hem..

Nu är jag alltså inte Linnéa Winberg längre, utan nu är jag LINNÈA BJÖRK :)Första kyssen som gifta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0