Söndags middag hos mannens mormor o morfar :)

Idag har varit en rätt så bra dag, magen har varit rätt så okej, lite krångel, men mest när jag ätit mat.. Så har fått tagit de lite lugnt, dock kan ja få ont i magen av att bara känna doften av mat.. Kan vara jobbigt om jag är ute på stan och går för förbi en pizzeria. Hoppas få nytt recept utskrivet så jag kan hämta ut medicin..

Idag blev vi bjudna på mat hos mannens mormor och morfar, jätte god mat, dom ville fira oss att vi gift oss.. Vi fick ett fint kort och i det hade dom tejpat in 4 st 500 lappar, supergulligt!!

Så nu kan vi köpa oss något bra :) Eller spara pengarna till ett senare tillfälle, kke tills jag ska åka till tyskland så jag kan handla sprit :) hehe..

På tisdag så ska jag åka till Katrineholm några dagar och hälsa på släkten, sen på fredag igen får jag komma hem till min man och bara mysa o äta något gott.. Kke titta på någon bra film oxå :)

Nu ska jag försöka sova lite, natti natti..

Pusshej!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jättebra inlägg <3 kram

2011-04-18 @ 03:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0