2011-03-17

Idag är det den 17 mars, dessa första månader har gått fort, undra vart tiden tar vägen, jag kke sover bort den, för sista tiden har jag varit väldigt trött.. Hoppas på att det blir bättre nu när det börjar bli ljusare ute oxå..
Idag har jag varit och solat, blev 30 minuter i solariumet ;) Ska gå nästa vecka igen :)
När jag kom hem så satt Jonte och spelade på datan så jag satte mig vid min och spelade lite oxå, men kunde bara spela en liten stund, för sen blev ja påmind om att ja va hungrig.. Magen kurrade jätte mkt..
Fixade iordning rester från igår, potatis, köttfärslimpa och sås :) Gott gott!!
Snart börjar Big brother oxå :) Sen efter de så ska vi se Paranormal activity 2! Hoppas den e bättre än dom flesta säger.. Imorn ska jag ner på stan och fixa lite ärenden med en kompis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0