Lördag och stor SOL ute :)

Blev visst inget inlägg igår, men antar att jag inte hade något viktigt o skriva då :) hehe

Hamnade inte i sängen tidigt, tror klockan var runt 5 på morgonen.. Sov några timmar, sen var de bara gå upp och fixa till sig lite och få på sig kläder. Fick besök idag så var tvungen laga lite god mat som vi åt. Det blev köttfärslimpa, potatis och sås idag igen.. Men de e väldigt gott och jag håller mig mätt väldigt länge på de.. Måste äta sån mat som ja blir mätt av eftersom att nu ska jag försöka gå ner i vikt, 1 kg i veckan tänkte jag försöka mig på, men e glad om ja lyckas med mer än 1 kg..

Hoppas snön som kommit nu försvinner snart igen så att jag kan ta lite längre promenader utan att de sliter på min fot mer.

Vi har ju i alla fall börjar våran utredning om vi kan få barn eller inte, o de tar på krafterna kan ja säga, de vi väntar på just nu är att få svar på Jontes spermaprov, vilket vi tycker tar tid, även fast de bara gått några dagar.. Men när man är i våran situation så vill man ha snabba svar, man vill inte att de ska ta flera veckor som de brukar göra..

Det är just därför som ja ska gå ner i vikt oxå, för att lättare kunna bli gravid sen i livet.. Men jag antar att de kommer ta tid o gå ner i vikt.. Har nästan 40 kg som ja måste bli av med..

Ikväll blir det i alla fall en lugn kväll, antar att Jonte kommer somna tidigt då han suttit uppe sen igår.. Så min kväll blir nog att sitta och spela eller att titta på en film o så försöka sova rätt skapligt jag oxå :) För imorn så ska vi vara barnvakt igen tills på måndag :) Ska bli så roligt så, är Jonte som vill att vi ska vara de, o bäst att passa på då han vill göra något :)

Ha en forsatt bra lördag nu :)

Pusshej!!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hej linnea!

Jag håller alla tummar jag har för att det år bra med utredningen. Och att det ger snbba resultat.

många kramar Elisabet

2011-03-21 @ 12:20:01
Postat av: Linnea

Tack så mkt :) Jag hoppas oxå att allt går bra o att vi får lite svar snart :) Kram

2011-03-21 @ 17:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0