Sista mars!!

Har inte skrivit på flera dagar nu, men har jobbat hela helgen och sen tagit de lite lugnt o så åkt på halsbränna som heter duga, inte ens mina tabletter ja har utskrivet funkar ordentligt.. Har svårt o sova på nätterna tackvare den oxå, men jag hoppas att den ska bli bättre snart.. det har snart gått 2½ vecka sen sambon lämnade in sitt prov, vi har dock inget hört ännu, men hoppas få höra snart, ringde igår och kollade hur lång tid de brukar ta, hon sa att de kan ta 3-4 veckor, så hoppas vi hör något nästa vecka.. Tycker inte jag e så himla nervös över de, men blir nog de precis innan vi får veta vad de visar..
Idag hämtade jag även ut paketet som sambon beställt.. Det är lite saker till båten så han kan fixa ett nytt kapell :) Eller de blir nog jag som får fixa de ordentligt.. haha

Ikväll blir det lugnt, ska städa undan lite snart och så titta på film tror jag.. Imorn vankas de jobb på förmiddagen.. Sen på eftermiddagen kommer en kompis hit och ska fixa mitt hår och sminka mig.. Kommer bli roligt :) Snart är de bara 1 vecka kvar oxå :) Spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0