Imorn besök på sjukhuset i Eksjö!!

Jag har inte skrivit på länge nu, men har inte haft så jätte mkt att skriva om, har varit lite jobbigt sista tiden, men hoppas allt kmr lösa sig inom snar framtid.. Imorn blir det besök på Eksjö sjukhus, Jonte har en tid där kl 14.. Hoppas allt kmr gå bra o att han kmr få den medicin han behöver..
Blir galen om han inte får de, väntat länge nu..

Jag skulle igentligen ha åkt till min kusin i måndags o kommit hem som idag, men fick avstyra dom planeran i söndags kväll tackvare att Jonte inte mådde så bra, började lite smått i lördags men han blev inte bättre då utan de va fortfarande kvar på söndagen.. Väldigt jobbigt o sen den man älskar må så dåligt, det är därför vi hoppas han ska få sin medicin snart så att de kan vända o bli mkt bättre :)

Det är snart dags att lägga sig för att sova så man orkar med imorn, blir en hel dag..
Ska nog även försöka hinna med imorn o skaffa nya leg, mitt efternamn har nu äntligen blivit registerat på skatteverket :)

I helgen blir det lugnt här, ska förhoppningsvis fixa med kapellet så vi får de färdigt tills båten ska läggas i :)

Nehe, nu börjar Trauma- livet på akuten så bäst o sluta skriva här o koncentrera sig på tv.n annars blir jag fast här vid datan..

Natti natti!!
Pusshej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0