Tisdag den 3 maj!!

Oj, de har visst gått en tid sedan ja skrev sist, har hänt tråkiga saker, men även roliga.

Det tråkiga vill jag inte gå in riktigt på, mer än att det kommer bli tufft framöver för mig o mannen, men vi kommer nog ta oss igenom det oxå.. Även att min farmor ligger på sjukhus och mår inte så bra.. Men tänker på henne hela tiden, hon finns i mitt hjärta o mina tankar..  Det har varit riktigt tufft att hålla humöret uppe.. Men försöker så gott jag kan..

Det roliga är att jag har fått mitt semesterschema, synd bara att de e långt kvar till jag börjar.. Sen även att jag har fyllt år, har alltså blivit 25 nu.. Fick en cykel, presentkort, halsband och många fina gratulationer :)


Beställde hem god mat på min födelsedag oxå.. Friterad kyckling, ris o sötsur sås :) Även ätit tårta :P

Nu är jag så trött att jag somnar här vid datan nästan..

Nu får de bli sängen där mannen ligger o sover redan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0